Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΤΩΡΑ !!!

Δώσε μου τα χέρια σου.
Απαλά θα ακουμπήσω μέσα τους την καρδιά μου.
Κάθε της χτύπος θα γεννιέται και θα πεθαίνει
μέσα στις χούφτες σου.
Δώσε μου τη σκέψη σου.
Σιωπηλά θα περπατώ μέσα στους λαβύρινθους της.
Εκεί που δεν καταλαβαίνω στο διηνεκές, την εξήγηση
της κάθε σου απορίας.
Δώσε μου την ανάσα σου.
Δυνατά θα εκπνέω τους εφιάλτες σου.
Ασυγκράτητα θα τρέχω στους δαιδαλώδεις
στεναγμούς των κρυφών σου πόθων.
Δεν θα προδώσω ποτέ την αντοχή σου.
Δώσε μου ένα λόγο να συνεχίσω.
Να υπάρχω και να περιμένω στην σκιά της αποφασής σου.
Δεν μπορώ το ξέρεις να ζω έτσι.
Όμως αν, άν μου δώσεις ένα λόγο,
ίσως να προσπαθήσω για πρώτη φορά στην ζωή μου,
να ζήσω στην άηχη και αφανή πλευρά της Αγάπης.
Μονάχα ένα μη μου ζητήσεις.
Να μείνω για πάντα εκει.
Εγώ και το πάντα,
έχουμε διαφορές εδώ και αιώνες.
Εγώ πιστεύω στο Τώρα και στη Στιγμή.
Στην απόφαση που παίρνεις και σε διασώζει ή σε αποτελειώνει,
αλλά μιά φορά!
Εκείνο πιστεύει στην διαιώνιση των καταστάσεων και στην
ανακύκλωση των αναστολών μας και των ενδοιασμών μας.
Μια φορά μονάχα!
Μια στιγμη μονάχα.
Ζήσε ή γύρνα την πλάτη και φύγε.
Μιά Φορά!!
Δώσε μου όλα τα παραπανω που ζήτησα Τώρα,
η Ποτέ!
Μιά φορά!!
Εχω υπάρξει πάνω απο πεντακόσια χρόνια σε αυτη τη γή,
ανάμεσα σε ανθρωπους που δυστυχησαν επειδή πίστεψαν σε αυτο το Πάντα.
Εχω καταδικαστεί να περνω απο σώμα σε σώμα και να σε ψάχνω
απεγνωσμένα, μα μόλις σε βρίσκω να σε χάνω εξαιτίας αυτου του τυφλού
φόβου ... να μην ζεις κανείς το Τώρα!
Εχω ζήσει πολλές φορές όσες και έχω πεθάνει.
Μα έχω ένα μονάχα να σου πω.
Μόνο Μια Φορά Ζούμε στα αλήθεια!!

Ζήσε Μαζί μου Τώρα... ή  ξεχασέ με...
Αλλάζω σώμα σε λιγο ξανα....

[Σε αγαπώ σε κάθε σώμα το ίδιο, σε χάνω σε κάθε σώμα με τον ίδιο τρόπο...]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου