Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

48 ΩΡΕΣ

(Απο μια παλαιότερη συνέντευξή μου που ετυχε να πεσουν πανω της στο διαδικτυο καποιοι φιλοι και μου την θύμισαν. Να ευχαριστήσω τον Γιώργο Τρικεριώτη για την δημοσίευση του αποσπάσματος στο Μπλόγκ του απο όπου και το διάβασαν οι φιλοι μου.)


"" ...........
 
" Ωραία, και περνάμε στη περίπτωση που δεν μπορείς να ζήσεις έναν έρωτα γιατι δεν ευδοκιμεί. Αυτη η τόσο παθιασμένη γυναίκα, πως αντιδρά στην απόρριψη, ή έστω στην μη πραγμάτωση του ποθητου;"

- ΘΡΗΝΩ. ΠΕΝΘΩ. ΒΑΡΙΑ ΠΕΝΘΩ.. Σκίζομαι μέσα μου, πονάω, υποφέρω, κλαίω όταν είμαι μόνη και μπορώ, Πενθώ ακριβως όπως στο λέω, για 48 ώρες! Δίνω στον εαυτό μου την πολυτέλεια να θρηνήσει για 48 ώρες βαριά και ασήκωτα.

Μετά με χτυπώ αλύπητα, μετά δεν υπάρχεις, δεν υπάρχουμε...εγώ γιατι σε θελω μα δεν σε έχω...εσύ γιατι με φοβήθηκες... και όσο και να ειμαι ερωτευμένη, απο την στιγμή που με έβαλες στην διαδικασία του Πένθους και το βίωσα ως θάνατο επειδή έτσι αγαπώ εγώ ... δεν υπάρχει περίπτωση να στο ξαναδείξω...ξυπνά μέσα μου το αγρίμι που γλειφει την πληγή του μόνο του στην άκρη....δεν αφήνει κανέναν να δει ποσο πονά...εσύ μπορεί να αντιστρέψεις την κατάσταση, μόνον εσύ!! ... εγώ σωπαίνω. Αλλά βέβαια, που γενναίοι να συρθούν και να παραδοθούν...
οπότε....""



Anna Tsekoura

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου