Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012


TΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 

Από πάντα υπήρχαν πολλοί θρύλοι σχετικά με την Αγάπη και το Σύμπαν.
Ένας θρύλος λέει, πως από την στιγμή που θα αγαπήσεις κάποιον,
 μοιράζεσαι την ψυχή σου μαζί του και δεν έχει σημασία
αν οι άνθρωποι καταλαβαίνουν αυτό που συμβαίνει ή όχι,
η Αιωνιότητα σας εχει τοποθετήσει μέσα στα τέσσερα στοιχεία του Κόσμου.

Γιαυτό Θησαυρέ μου…

Η φωτιά είναι παντού γύρω σου αφου εγώ είμαι η φωτιά και ειμαι κοντά σου.
Οι φλόγες ξεπηδούν από τα μαλλιά μου, τις σκέψεις μου, την αφή μου…
Καυτή λάβα καίει το παρελθόν σου, το χθές σου,
και όλες σου τις αναμνήσεις από τις καταστροφές
 που συνέβησαν πριν υπάρξω εγώ…
Έπειτα είναι το νερό…
Το Νερό που ξεχειλίζει όλη μου την ύπαρξη,
την ίδια στιγμή, που όλη μου η ύπαρξη είναι στην Φωτιά παραδομένη…
Το εκπληκτικό  είναι πως ουτε το Νερό μα ούτε η Φωτιά μειώνεται…
Το βαθύ μπλε μέσα στα μάτια μου… πως;
Τα μάτια μου δεν είναι μπλε,
να κουβαλάνε τον ουρανό και τον ωκεανό μέσα τους…
Μα κοιτώντας τα δικά σου,
 αντικατοπτρίζονται στα δικά μου οι ωκεανοί  
που πνίγομαι μέσα τους κάθε λεπτό …

Και φυσικά υπάρχει και ο Αέρας…
Φυσάει και διώχνει την απόσταση μεταξύ μας.
Μας παίρνει σε ένα ταξίδι που δεν τελειώνει ποτέ
ΟΙ Ανεμόμυλοι του σύμπαντος  μας βοηθούν διαρκώς,
μεταφέροντας τα συναισθήματα μας και τις ευχές μας
 στην γή των ανθρώπων που δεν μας καταλαβαίνουν
και ούτε ποτέ θα μας καταλάβουν…
Όπου και αν είμαστε, είμαστε μαζί, δεν είμαστε μόνοι..
Όπου και αν είμαστε, αισθανόμαστε ο ένας τον άλλον
ότι και αν κάνουμε, το κάνουμε κρατώντας τα χέρια μας,
γδέρνοντας τις καρδιές μας, για περισσότερο αίμα.
Αγνό, βαθύ, μαύρο, κόκκινο αίμα της Αγάπης…
Η Γη, το χώμα.. είναι το τέταρτο από τα στοιχεία.
Η Γη, είναι το μονοπάτι που δημιουργώ για να περπατάς πάνω του…
Νομίζω θυμάσαι..
Νομίζω ξέρεις…
Τα κρατώ όλα στην ψυχή μου.
Κι εσύ τα κρατάς όλα στην δική σου.
Πως μπορούμε να ξεχωρίσουμε τις ψυχές μας;
Είναι σαν μία.
Όλες οι προηγούμενες Ζωές μου σου ανήκουν.
Τις έχεις όλες στα χέρια σου.
Μην τις αφήσεις να γλιστρήσουν…
Ξαναζήσε μέσα από τα στοιχεία του
Σύμπαντος της Αγάπης, κάθε μια από 
τις προηγούμενες ζωές σου μαζί μου…

2 σχόλια:

  1. Στο'πα και πριν...Αννούλα μου ..! απόλυτα αφιερωμένο όσο απόλυτα ήταν αυτα που μοιράστηκα με κεινον...!δικο του και μονο...και το ξέρει!!!

    "Όλες οι προηγούμενες Ζωές μου σου ανήκουν.
    Τις έχεις όλες στα χέρια σου.
    Μην τις αφήσεις να γλιστρήσουν…
    Ξαναζήσε μέσα από τα στοιχεία του
    Σύμπαντος της Αγάπης, κάθε μια από
    τις προηγούμενες ζωές σου μαζί μου…"

    ΑπάντησηΔιαγραφή