Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!


Αυτή την Κυριακή μπορούμε να τους δυσκολέψουμε; Αυτήν την Κυριακή μπορούμε να κάνουμε ακόμη πιο δύσκολο το ξεπούλημα της χώρας; Μπορούμε!!
Αρκεί να σκεφτούμε πως αν δεν είσαι εναντίον τους είσαι μαζι τους!
Μαζί τους; Που; Σε τι;
Στην καταστροφή του Ελληνικού Έθνους;
Να ξεκαθαρίσω πως δεν επικροτώ κανενός είδους βίας.
Δεν θέλω κανενας ανθρωπος να καταδιώκεται από έναν άλλον άνθρωπο για κανένα απ...ολύτως λόγο. Είτε αυτός είναι θρησκευτικός, είτε είναι πολιτικός, είτε είναι φυλετικός. Αναγνωρίζω το δικαίωμα στην ελεύθερη επιλογή του κάθε ενός μας. Όμως, θέλω και ο άλλος να πράττει το ίδιο. Θέλω και εγώ να μπορώ να επιλέξω ελεύθερα τι και ποιον θα ακολουθήσω και όχι να γίνομαι πειραματόζωο στα χέρια τρελών "επιστημόνων" που συνέλαβαν ένα σχέδιο ΥπερΚυβερνήσεως του Πλανήτη. Παγκόσμια διακυβέρνηση και παγκόσμια διακυβέρνηση και τα εθνικα χαρακτηριστικά πάνε περίπατο!
Το έχει γράψει και ο Κουντερα στο βιβλιο του Γελιου και της Ληθης.
Όταν θες να εξαφανίσεις ένα κράτος ξεκινάς από την Ιστορία του...
Θα το επιτρέψουμε;
Οι Έλληνες εξαθλιωθήκαμε και αλλοτε. Ζήσαμε πολέμους. Ζήσαμε ανέχεια.
Ζήσαμε απώλεια. Ζήσαμε σκλαβωμένοι. Τίποτε ποτέ δεν κατάφερε να μας κανει να ξεχάσουμε ποιοι ειμαστε και να παραμείνουμε σκλαβωμένοι.
Τώρα;
Θα το επιτρέψουμε τώρα;

Ποιο 1984 και ποιος Όργουελ;

Υπάρχει σχέδιο για την Ελλάδα και το λέμε καιρό. Υπάρχει σχέδιο για το πως θα υπάρχουν τα κράτη από εδώ και εμπρός στον Πλανήτη. Υπάρχουν σχέδια για το πως θα εξαπλωθεί η μουσουλμανική κυριαρχία παντού και στην χώρα μας.
Δεν είναι κρυφό ότι ο μουσουλμανικός ιστός πλέκεται στον παγκόσμιο χάρτη.
Δεν είναι κρυφό ότι η ιδέα της παγκοσμιοποίησης απαιτεί να ξεχάσουμε την εθνική μας κυριαρχία. Απαιτεί να συνεργαστούμε παραδίδοντας την περηφάνεια μας, την εθνική μας ταυτότητα, την ιστορία μας, να απαρνηθούμε το ποιοι είμαστε και να γίνουμε ένα με ότι επι χρόνια πολεμούσαμε.
Δεν είναι τυχαίο ότι το κινημα των Ευρωσκεπτικιστών σε αρκετά ευρωπαϊκά κράτη, παρουσιάζει μια ιδιαίτερη άνθιση. Το κινημα το οποίο επικροτεί αυτό ακριβώς την εθνική ταυτότητα των κρατών μελων της Ευρωπαϊκής ένωσης και όχι το "τσουβάλιασμα" και την κονσερβοποίηση όλων υπο τις επιταγές του πλαισίου της Παγκόσμιας Κυβέρνησης!
Ας σκεφτούμε τι θέλουμε για τα παιδιά μας.
Ας αναλογιστούμε σε τι κόσμο θέλουμε να ζήσουμε.
Αυτό που θα συμβεί θα είναι μια ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ!

Εγώ θελω να μπορώ να λεω αφοβα πως είμαι απόγονος της Μπουμπουλίνας και ότι οι προγονοί μου πολέμησαν ενάντια στους Τούρκους για να αποτινάξουν το ζυγό τους και τα κατάφεραν ακόμη και 400 χρόνια επειτα!! Θελω να μπορώ να έχω δικαίωμα στην πραγματική ιστορία και όχι αυτή που θα κατασκευάσουν.
Θέλω να ξέρει το παιδί μου την ιστορία της χώρας του και του τόπου του. Την ιστορία της οικογένειας του και την ιστορία που καθιστά το τοπο του διαφορετικό ίσως απο άλλους.΄ Ίσως όχι καλύτερο απο άλλους αλλά διαφορετικό!
Θελω να λεω με περηφάνεια ότι ο παππούς μου είχε παρασημοφορηθεί για την ανδρεία του στο πόλεμο του ΄40 οπου έχασε και το δεξί του χέρι από τον ωμο σχεδόν. Θέλω να εορτάζω την 25η Μαρτίου και να παρελαύνω περήφανη με τα παιδιά μου και την σημαία μου να κυματίζει στον ουρανό και την θάλασσα. Θέλω να μην φοβάμαι να πω πως είμαι Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη αλλά έχω διαβάσει και εχω αναλυσει και το Κοράνι σε μια προσπαθειά μου να αντιληφθώ τις διαφορές των δύο θρησκειών. Θέλω στην χώρα μου να μην αισθάνομαι ξένη ούτε ανεπιθύμητη.
Θελω να διατηρήσω το δικαίωμα να παλεύω για ότι πρεσβεύω. Θέλω να διατηρήσω την ταυτοτητά μου ως έθνος!
Γιατι όπως λεμε και στον Εορτασμό της Αρμάτας εδώ στις Σπέτσες,
ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ,
ΟΥΤΕ Η ΊΔΙΑ Η ΖΩΉ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

2 σχόλια:

  1. Κυρια μου, την πιο αγανακτισμενη καλημερα μου...

    Τα θερμα μου συγχαρητηρια για το ασυμβιβαστο και μαχητικο κειμενο σας.
    Αν και ειμαι βεβαιος, οτι το μονο που θα αλλαξει μεθαυριο Δευτερα 26/5/2014, σ' αυτη τη δυσμοιρη χωρα, θα ειναι η ημερομηνια.
    Εχω απολυτη εμπιστοσυνη στον νεοελληνα ψηφοφορο...

    Αυτο ομως δεν σημαινει πως δεν θα πρεπει να ακουγονται οι φωνες σαν τη δικη σας, που συντηρουν ζωντανη την ελπιδα του ανθρωπινου είδους...
    Ισα-ισα που στο πιο βαθυ σκοταδι, αναδεικνυεται η αξια του φωτος, εστω και αν προερχεται απο καποια ελαχιστα αστερακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή