Παρασκευή 20 Απριλίου 2012


ΡΩΤΑΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ

Με ρωτάς ποια είμαι... 
Αναρωτιέσαι γιατί δεν μπορείς να με βγάλεις από το μυαλό σου.
Από που έρχομαι..
Ποια είναι η γενιά μου.  
Σαν την Ιφιγένεια λες περιφέρομαι έτοιμη να θυσιαστώ!
Ποιά εγώ;;;
Σαν την Αντιγόνη, εξοργισμένη γυρεύω να θάψω τα εκτεθειμένα...
Η ίδια τελευταία νιώθω πιο κοντά 
στην Θεά που βασανίζει οφείλω να ομολογήσω, την Ήρα!

Πόσο με κάνεις να γελώ!!!!

Ψάχνεις πάντα τρόπους να με κάνεις να φύγω και να μην επιστρέψω.
Με θέλεις σαν πανί στον ούριο άνεμο να ταξιδέψεις και την ίδια στιγμή, η παράνοιά σου, σου επιβάλλει να με αποτινάξεις σαν περιττό βάρος.
Με γυρεύεις παντού σαν άλλη Ευρυδίκη ανίκανος να δεχτείς πως έληξε η παρουσία μου στα εδάφη σου, και ταυτοχρόνως προσπαθείς εκ νέου να νυμφευθείς ως άλλος Ιάσονας!!!

Μα αγάπη μου εγώ είμαι Ερινύα, μπορείς να απαλλαγείς από εμένα; Αν ήσουν αθώος η μωρός, τότε σίγουρα θα μπορούσες, αλλά τώρα...
Ορέστη θα σε βαπτίσω!

 Κάθε φορά που θα νομίζεις πως χάθηκα και απαλλάχτηκες από εμένα, την ίδια στιγμή θα υψώνομαι μπροστά σου πιο δυνατή από ποτέ!!  Σκύλλα και Χάρυβδη και Σειρήνα και Καλυψώ όλες μαζί,
να σε αποσυντονίζω και να σε σαγηνεύω, με εκείνη την αδιανόητη έλξη που ασκεί το  ερεβώδες...
Με την γοητευτική χροιά μιας Κίρκης, άλλοτε με την κορμοστασιά της Αφροδίτης αλλά πάντα με την οξυδέρκεια μιας Αθηνάς!

Θα σέρνεσαι κοντά μου και εγώ θα σε κρατώ μα σε μια απόσταση.  Φίδι πελώριο που θα παραμονεύει να εκμεταλλευτεί την αδυναμία μου.
Εχθρός που θα ήθελε πάρα πολύ να ήταν εραστής,
ένας Πλούτωνας που επιθυμεί την Περσεφόνη του!
Ακόμη και τον Πλούτωνα θα τον κατέστρεφα!!!!

Με κάνεις τόσο να γελώ!!!!

Ρωτάς ποια είμαι;
Μα είμαι τόσο πολλές που δεν θα πλήξεις ποτέ!
Το αίμα σου και το δάκρυ σου μου ανήκουν.
Είμαι η Γαία, Είμαι η Ρέα, Είμαι η Εύα....
Είσαι δικός μου!!!!
Κι εσύ! Κι εσύ!! Κι εσύ!!!!
Όλοι είστε!!!!!

2 σχόλια: